برگزاری جشن‌ بعثت پیامبر اسلام(ص) در حرم حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی از برگزاری جشن‌های عید مبعث پیامبر اسلام (ص) در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را برای عید مبعث پیامبر اسلام (ص) تدارک دیده است گفت:  برنامه شب عید مبعث با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی تحویدار و بنی فاطمی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزود: صبح روز فردا(پنج شنبه ۲۱ اسفند) خرم‌فر و گل‌ختمی در حرم مطهر به مداحی و حجج‌اسلام مظفری شاهرودی و حسینی اراکی به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: ظهر روز عید نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر سید جواد هاشمی در حرم مطهر بانوی کرامت به مداحی خواهد پرداخت و عصر روز عید نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان در حرم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی  افزود: ویژه برنامه شام عید مبعث نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و همراه با مداحی و قرائت دعای کمیل توسط عباس حیدرزاده و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی دنبال خواهد شد.

 

وی تاکید کرد:  این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پخش زنده از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 1036456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha