داوطلبان انتخابات ثبت نام خود را غیرحضوری انجام دهند

حسین زاده گفت: در انتخابات شورای شهر ثبت نام به روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود و داوطلبان می توانند از طریق رایانه های شخصی با ورود به سایت انتخابات و تکمیل فرم ثبت نام مراحل اولیه ثبت نام خود را انجام دهند.

«علی حسین حسین زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص آغاز فرایند ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها اظهار کرد: از امروز (چهارشنبه 20 اسفند) به صورت رسمی فرایند ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها آغاز شد این درحالی است که مقدمات برگزاری این ثبت نام از آذرماه صورت گرفته بود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت نام تا روز (سه شنبه 26 اسفند) ساعت 18 ادامه دارد افزود: ما در این انتخابات به چند روش ثبت نام را انجام خواهیم داد که داوطلبان می توانند از طریق تلفن همراه و رایانه های شخصی با ورود به سایت انتخابات و تکمیل فرم ثبت نام مراحل اولیه ثبت نام خود را کامل کنند.

 

وی ادامه داد: داوطلبان پس از ثبت نام اولیه و تکمیل فرم ثبت نام، برای نهایی کردن ثبت نام خود باید به فرمانداری ها رجوع کرده و مدارک خود را تحویل دهند، پس از پایان فرآینده ثبت نام در یک بازه 10 روز صلاحیت های شرکت در این انتخابات بررسی می شود.

 

حسین زاده اضافه کرد: داوطلبان می توانند به روش های حضوری با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا فرمانداری ها ثبت نام خود را به شکل حضوری انجام دهند؛ تاکید ما بر این است که داوطلبان ثبت نام اولیه خود را به شکل غیرحضوری انجام داده و جهت ثبت نام نهایی به فرمانداری ها مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی سه هزار صندوق اخذ رای داشتیم که هر صندوق 20 نفر دست اندرکار با مجموع 60 هزار نفر بودند طبیعتا با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به همراه شوراها است پیش بینی تعداد بیشتری برای این انتخابات در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1036537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha