آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام به همت بسیج حقوقدانان

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: با همکاری مجموعه دادگستری،اداره زندان ها، شورای حل اختلاف،ستاددیه و بسیج حقوقدانان استان و هنرمند محسن چاوشی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ایلام، «ابراهیم شفیعی» در  حاشیه مراسم آزادسازی زندانیان غیرعمد در این استان، اظهار کرد: این سازمان در طول سال جاری، اقدامی جدی جهت آزادی زندانیان معسر استان در دستور کار خود قرار داده که با استفاده از کمک دستگاه‌ها و خیرین این مهم را به خویی انجام شده است.

 

وی افزود: این سازمان در استان در تلاش است تا آنجایی که در توان داشته باشد و قانون اجازه دهد، زندانیان معسر و نیازمند که در بند زندان به دلیل مشکلات مالی گرفتار شده‌اند با همکاری دادگستری استان، سایر دستگاه‌ها و نهادها به آغوش گرم خانواده برگرداند.

 

شفیعی با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی مذکور از محل کمک دستگاه‌ها، کمک هنرمند محسن چاوشی و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط بسیج حقوقدانان استان صورت گرفته است، تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون در این راستا موفق بوده‌ایم اما همچنان نیازمند یاری خیرین و مردم برای انجام این اقدام ارزشمند در سطح استان هستیم.

 

رئیس سازمان بسیج حقوقدان استان ایلام، با تاکید بر اینکه بسیج در همه صحنه‌ها برای خدمت به مردم آماده انجام هر گونه اقدام بی‌منت است، خاطرنشان کرد: در سازمان بسیج حقوقدانان استان افراد متخصص حقوقی از جمله وکلا، قضات و کارشناسان با روحیه جهادی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

کد خبر 1036548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha