بسته های مومنانه اجازه زمین گیر شدن نیازمندان را نداد

عفری مفرد گفت: شاهد هستیم که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته قشر ضعیف در شیوع ویروس کرونا شدیدا با مشکلات فراوانی مواجه شدند اما در کشور ما این اتحاد و همدلی اجازه زمین گیر شدن نیازمندان نشد.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همه تلاش هایی که در جهت کمک به مردم در شرایط کرونا صورت می گیرد باقیات صالحاتی برای خیرین است و تلاش های موسسات خیریه در این زمینه بسیار ستودنی است.

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه مشاهده صحنه های کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان از سوی سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه قابل تقدیر است افزود: شاهد هستیم که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته قشر ضعیف در شیوع ویروس کرونا شدیدا زمین گیر شدند اما در کشور ما این اتحاد و همدلی اجازه زمین گیر شدن نیازمندان نشد.

 

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری باعث شد که راهکار مناسبی برای مقابله با ضرر نیازمندان در شرایط کرونا ارئه شود اضافه کرد: توجه به شیوع ویروس کرونا در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است و با اجرای طرح شهید سلیمانی و اقدامات مختلف موسسات خیریه صحنه های جهادی را مشاهده کردیم.

 

فرماندار هویزه تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق الهی می خواهد و توزیع بسته های مومنانه که در یکسال اخیر در سراسر کشور شاهد بودیم هدیه ناقابلی برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا است و حقیقتا باید از دست اندرکاران تهیه و توزیع بسته های مومنانه تقدیر ویژه صورت گیرد.

 

کد خبر 1036553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha