مسئولین دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام دغدغه درد و رنج مردم داشت و برای رفع آنها تلاش می کرد، گفت: مسئولین در جامعه اسلامی باید دغدغه مردم داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» شامگاه چهارشنبه(۲۰ اسفند) در مراسم جشن عید مبعث که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد، اظهارکرد: در روز مبعث خداوند متعال شخصیتی را به پیامبری برگزید که اشرف مخلوقات و افضل انبیای الهی بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه خداوند متعال در روز مبعث برترین و کامل ترین انسان را برای هدایت بشریت مبعوث کرد، افزود: پروردگار متعال در این روز پیامبر خود را مامور کرد تا به تبلیغ دینی بپردازد که برتر از تمام ادیان الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) متعلق به تمامی بشریت است و فقط پیامبر مسلمین نیست، تصریح کرد: اگر امروز در دنیا پیروان هر دینی دچار مشکل و گرفتاری هستند قلب پیامبر ناراحت و دلش خون است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام دغدغه درد و رنج مردم داشت و برای رفع آنها تلاش می کرد، گفت: مسئولین در جامعه اسلامی باید دغدغه مردم داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: برخی ها می گویند چرخ اقتصاد مردم می چرخد بله حرف تان درست است و چرخ رانتخواران و ویژه خواران خوب می چرخد.

 

وی ادامه داد: آنهایی که ارز چهار هزار ۲۰۰ تومانی برای وارد کردن مایحتاج مردم گرفتند ولی کالایی وارد نکردند این چرخ برای آنان چرخید و این را به مردم ربط ندهید.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در انتخاب افراد دقت کنیم تا فردا از انتخاب مان پشیمان نشویم.

 

امام جمعه بندر آستارا از انتخابات به عنوان آزمون بزرگ نام برد و خاطرنشان کرد: نگذارید پول های کثیف برای شما تصمیم بگیرند و منطقی انتخاب کنید.

 

گفتنی است، این مراسم که به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام و با مشارکت ستاد گرامیداشت عید مبعث، امام جماعت، هیئت امناء مسجد، هیئت عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پایگاه بسیج شهید شیارکار، هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد با قرائت شعر در وصف پیامبر گرامی اسلام و مولودی خوانی توسط مهرداد گلکار همراه بود.

کد خبر 1036609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha