بنیاد «موج مهربانی» جهرم سمن برتر کشور شد

خداجو از انتخاب بنیاد خیریه «موج مهربانی» شهرستان جهرم به عنوان ۱۰ سمن برتر کشور خبر داد.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آیین اختتامیه جشنواره ملی «اتفاق ۳»، برترین سازمان های مردم نهاد جوانان در ۲ سطح ملی و استانی معرفی و تجلیل شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: این آیین ۲۰ اسفند ماه با حضور «محمد مهدی تندگویان» معاون امور جوانان برترین سازمان های مردم نهاد جوانان و مدیران کل حوزه جوانان به میزبانی شهر تبریز برگزار شد که طی آن برترین سازمان های مردم نهاد جوانان در دو سطح ملی و استانی معرفی و تجلیل شدند.

 

وی بیان کرد: بر این اساس سمن «موج مهربانی» به دبیری «مهرداد الطافی» از شهرستان جهرم به عنوان برترین سمن ملی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

 

خداجو با اشاره به اینکه طرح ارزیابی و رتبه بندی سمن‌های جوانان، به ابتکار اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در قالب جشنواره «اتفاق ۳» برگزار شده است، خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این طرح که به صورت مصاحبه با دبیران سمن‌ها بود، به تدریج در تمام استان‌ها اجرایی شد و مراحل مختلف مربوط به سایر استان‌ها نیز از طریق سایت جشنواره به اطلاع آنها رسید.

 

وی عنوان کرد: این طرح با رویکرد کیفی‌سازی سازمان‌های مردم نهاد و به منظور معرفی توانمندی‌ها، استعدادها و ایجاد رقابت در بین سمن‌های جوانان و همچنین ارائه دستاوردها و تقدیر از برترین‌ها و سطح بندی سمن‌ها برگزار شده است.

 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم همچنین معرفی توانمندی ها، استعدادها و ایجاد حس رقابت در بین سازمان های مردم نهاد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: شناسایی قابلیت‌های سمن‌های جوانان، ایجاد فضای رقابتی سالم، زمینه سازی برای تبادل نظر و آگاهی سمن‌ها از فعالیت یکدیگر از طریق شبکه سازی، تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان موفق، سطح بندی و رتبه بندی سمن‌ها و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات حمایتی از جمله اهداف این جشنواره است.
 
 
خداجو در پایان با قدردانی از تلاش های بنیاد خیریه «موج مهربانی» در رفع محرومیت از چهره جامعه، اظهارداشت: اين جشنواره با هدف ارزيابی و رتبه بندی سازمان هاي مردم نهاد جوانان به چهار گروه فعال، عالی، خوب و متوسط برگزار شده است.
 
 
به گزارش شبستان، بنیاد خیریه «موج مهربانی» فعالیت خود را از شهریور ماه سال 1393 آغاز کرد و در شهریور ماه 1394 مجوز رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان اخذ کرد.
 
 
فعالیت این بنیاد به صورت کشوری بوده و از جمله آن تجهیز مدارس، بورسیه تحصیلی، توزیع بسته های مهرانه، رنگ آمیزی مدارس، ساخت مدرسه، ساخت کتابخانه و ... بوده است.

 
کد خبر 1036672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha