فرایند ثبت‌نام انتخابات در شهرستان بندرماهشهر در حال انجام است

بندری با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام انتخابات در شهرستان بندرماهشهر در حال انجام است گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا ثبت‌نام خود را غیرحضوری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۱ اسفند) در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی موجود در شهرستان و لزوم کاهش مراجعات و هرگونه ازدحام جمعیت، داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: برای نام‌نویسی غیرحضوری، داوطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی موجود در سایت وزارت کشور یا نسخه دسکتاپ رایانه اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

وی اضافه کرد: داوطلبانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه نام‌نویسی می‌کنند باید منتظر دریافت پیامک با محتوای «اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند.

 

بندری ادامه داد: دریافت این پیامک به منزله نهایی شدن ثبت‌نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری آنها به فرمانداری و ستاد انتخابات وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به زمان‌بر و طولانی بودن مراحل انجام ثبت‌نام حضوری و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا، به داوطلبان توصیه اکید می‌شود نام‌نویسی خود را در منزل و از طریق نرم‌افزار موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه انجام داده و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر ابراز کرد: فرایند نام‌نویسی داوطلبان هنگامی قطعی می‌شود که پیامک مبنی بر تأیید ثبت‌نام را دریافت کنند، در غیر این صورت باید مجدداً از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ، نواقص نام‌نویسی خود را برطرف سازند.

 

وی با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت‌نام تأکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا، نام‌نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر ثبت‌نام را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

 

بندری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند ادامه دارد و ستاد انتخابات در روزهای تعطیل نیز دایر است، نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز شد.

 

وی با اشاره به ثبت نام ۱۶ نفر در شهرستان بندرماهشهر گفت: در نخستین روز نام‌نویسی، ۱۶ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که نام‌نویسی دو نفر از آنها به صورت غیر حضوری و ۱۴ نفر حضوری بوده است.

 

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر عنوان کرد: همچنین از این تعداد ۱۰ نفر در حوزه بندر امام خمینی و ۶ نفر از حوزه بندر ماهشهر قصد شرکت در انتخابات را دارند و از حوزه شهر چمران نیز هنوز هیچ داوطلبی اقدام به ثبت‌نام نکرده است.

 

وی بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۳ نفر آقا و سه نفر خانم هستند که از این تعداد در حوزه بندر امام خمینی هشت نفر آقا و ۲ نفر خانم و در حوزه بندر ماهشهر نیز پنج نفر آقا و یک نفر خانم هستند، مسن‌ترین فرد ثبت‌نام شده در روز نخست ۶۷ سال و جوان‌ترین آنها نیز ۲۷ سال سن دارد.

 

بندری اذعان کرد: داوطلبانی که قصد ثبت‌نام غیرحضوری دارند باید پس از ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک کد رهگیری و پیامک دریافت کرده و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: در صورت ثبت‌نام ناقص، امکان انجام ادامه روند و تکمیل نام‌نویسی توسط کاربران ستاد انتخابات وجود ندارد و خود شخص داوطلب باید از طریق اپلیکیشن یا درگاه اینترنتی وزارت کشور نواقص موجود را برطرف و پس از دریافت پیامک و کدرهگیری به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات بندرماهشهر در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تا ۲۶ اسفند ادامه دارد یاد آور شد: داوطلبان شرکت در این انتخابات، نام‌نویسی خود را به روزهای پایانی ثبت‌نام موکول نکنند.

 

کد خبر 1036699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha