برپایی پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» اسفند در بوستان «آزادی» شیراز

معلم گفت: پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» از ۱۹ تا ۲۵ اسفند در بوستان «آزادی» شیراز با حضور بیش از ۱۲۰ بانوی توانمند شیرازی برپاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بتول معلم»، امروز (پنج شنبه 21 اسفند) از حضور بیش از ۱۲۰ بانوی توانمند شیرازی در پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با همکاری دفاتر تسهیلگری و خانه محلات در بوستان «آزادی» شیراز برپا شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از بانوان توانمند شیراز در تولید صنایع دستی و محصولات خانگی در ۶۰ غرفه با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان از محلات مختلف شیراز برپا شده است.

وی اضافه کرد: پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» از 19 تا 25 اسفند بر پا خواهد بود و بانوان از محله‌های مختلف شهر شیراز از جمله شهرک سعدی، بافت تاریخی، بلوار اتحاد، سهل‌آباد، کوشک میدان، کوزه گری، سنگ‌سیاه، گلشن، مهدی آباد و... دست‌ساخته‌های خود را به معرض فروش می گذارند.

معلم تاکید کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌های «دست‌آفرین» ایجاد زمینه فروش محصول، تقویت اقتصادی خانواده‌ها، افزایش مشارکت مردمی به ویژه زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، توانمندسازی و افزایش سطح اعتماد به نفس عمومی زنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 1036700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha