۱۶۴ سند برای رقبات شهرستان شهرضا صادر شد

عرب از صدور ۱۶۴ سند مالکیت برای رقبات شهرستان شهرضا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«فرهاد عرب بافرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه برای سال جاری در شهرستان شهرضا صدور سند جدید 145 مورد و تبدیل سند دفترچه‌ای به تک برگی 15 مورد در دستور کار بوده است،‌اظهار داشت: در این زمینه باید توجه داشت که تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی به صورت کامل محقق شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا  افزود:‌-سند امامزاده علی اکبر علیه السلام با مساحت ۴۷۹۴ متر مربع، موقوفه دکتر جواد نوربخش با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با کاربری تجاری و موقوفه میرزا محمد رضا مهدوی با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با کاربری آموزشی ، اداری از مهم ترین این اسناد است.


عرب با بیان اینکه 149 سند جدید نیز برای موقوفات شهرستان شهرضا دریافت شده است، ابراز داشت: در این زمینه نیز مازاد بر موظفی عمل کرده‌ایم.


وی تصریح کرد: از مهمترین موقوفات که در سال جاری اسناد تک برگ صادر شد می توان به  موقوفه حاج ابوالقاسم نواب به تعداد ۱۴عدد با مساحت ۳۱۴۰ متر مربع با کاربری مسکونی،موقوفه حاج سید اسماعیل میربد به تعداد ۷جلد با مساحت ۱۱۶۷ متر مربع با کاربری تجاری،  موقوفه مشهدی رحیم  به تعداد ۹عدد با مساحت ۱۴۷۳ متر مربع با کاربری مسکونی ،تجاری، امامزاده عبدالرحیم واقع در روستای بوان با مساحت ۳۰۳۶ متر مربع  و امامزادگان محمد و ابراهیم واقع در روستای زیارتگاه با مساحت ۸۷۹۵ متر مربع اشاره کرد.


عرب بافرانی با بیان اینکه نقشه‌برداری برای 350 رقبه در شهرستان شهرضا نیز انجام شده است،‌ابراز داشت: به زودی برای این موقوفات نیز سند تک برگی صادر خواهد شد.

کد خبر 1036709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha