شهروندان شیرازی کارهای نو از مدیران خود می خواهند

قائدی گفت: دوچرخه های اشتراکی که در سراسر شیراز مورد استقبال شهروندان شیراز قرار گرفته است نشان می دهد ذائقه شهروندان تغییر کرده و کارهای نو از مدیران خود می خواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (پنج شنبه 21 اسفند) در مراسم افتتاح پل «دکتر خدا دوست» با حضور معاون وزیر کشور گفت: در شرایط اقتصادی امروز در مجموعه شورای شهر و شهرداری شیراز پیشرفت پروژه ها به خوبی هدایت شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: با افتخار اعلام می کنیم مدیریت شهری به دنبال توسعه تک بعدی شهر شیراز نیست و این موضوع در تعریف و اجرای پروژه های 122 گانه شهرداری شیراز مشهود است.

وی اضافه کرد: اگر امروز چپگرد و پل «دکتر خدا دوست» برای تسهیل ترافیک شهر صدرا و شیراز افتتاح می شود دیروز پارک ورزش و سلامت در شهرک «کش» شیراز افتتاح شد.

قائدی اعلام کرد: در کنار ساخت تقاطع های غیر همسطح، نورپردازی این پل ها برای زیبا سازی شهر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به توزیع خدمات شهری در شمال و جوب شهر به صورت همزمان بیان کرد: در کنار پیاده راه سلامت در شمال شهر در «چمران جنوبی»، پیاده راه سلامت در جنوب شهر و در بلوار «احمدبن موسی (ع9» و بلوار «طلائیه» نیز افتتاح می شود.

قائدی ادامه داد: پروژه بزرگ «پردیس سینمایی» در میدان «کوزه گری»، فرهنگسرای معلولان برای نخستین بار در کشور در پارک «جوان» و ... مصاق این توزیع عادلانه است.

وی تصریح کرد: دوچرخه های اشتراکی که در سراسر شیراز مورد استقبال شهروندان شیراز قرار گرفته است نشان می دهد ذائقه شهروندان تغییر کرده و کارهای نو از مدیران خود می خواهند.

کد خبر 1036722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha