داوطلبان انتخابات نام‌نویسی خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند/ ثبت نام غیرحضوری در اولویت باشد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: داوطلبان انتخابات نام‌نویسی خود را در روزهای ابتدایی انجام دهندو ثبت نام غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر این شهرستان گفت:‌ با توجه به وضعیت شیوع کرونا و برای جلوگیری از افزایش حجم ثبت نام در روزهای پایانی مهلت قانونی، داوطلبان در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی افزود:‌ با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توصیه می‌شود داوطلبان با استفاده از روش‌های غیرحضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.   

عباسی با تاکید بر ثبت نام غیر حضوری دواطلبان ادامه داد:‌ داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی و یا نسخه ویندوز فرایند ثبت نام خود را به صورت الکترونیک انجام داده و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعیه شماره ۸ انتخابات وزارت کشور، داوطلبان در صورت نام‌نویسی الکترونیک نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.

کد خبر 1036798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha