اهدای تندیس «فداکاری» به گروه عملیات جهادی «راه سرخ فارس»

حیدری گفت: گروه عملیات جهادی «راه سرخ» استان فارس برای اولین بار به علت اقدامات مختلف خود در بحران کرونا از سوی کنگره ملی «فداکاری و ایثار»، تندیس «فداکاری» را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مظفر حیدری»، امروز (جمعه 22 اسفند) با اشاره به اقدامات گروه عملیات جهادی «راه سرخ» استان فارس به خبرنگاران گفت: این گروه جهادی از سال 93 به اقدامات در زمینه محرومیت زدایی پرداخته است.

مسئول قرارگاه جهادی و فرهنگی «راه سرخ» و جمعیت دانشجویی «امام حسن (ع)» استان فارس افزود: در این گروه شاهد فعالیت یکصد جهاگر خواهر و برادر هستیم که در زمینه های مطالبه گری، فرهنگی، اقتصادی، معضلات اجتماعی و ... به فعالیت می پردازند.

وی اضافه کرد: گروه عملیات جهادی «راه سرخ» استان فارس به شکل هفتگی تا کنون بیشتر از یکصد برنامه اجرا کرده است و امسال پس از ۱۰ سال و برای اولین بار به علت اقدامات مختلف خود در بحران کرونا از سوی کنگره ملی «فداکاری و ایثار» از میان تمام گروه های جهادی بسیج سازندگی تندیس «فداکاری» را به خود اختصاص داد.

حیدری تصریح کرد: فعالیت های این گروه جهادی به استان فارس محدود نشده و در  عراق، استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه و هرمزگان و ... به توزیع غذای گرم، اهدای جهیزیه، لوازم التحریر و ... در جهت محرومیت زدایی پرداخته است.

خاطر نشان می شود، پرداخت اجاره منزل به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، توزیع بیش از 15 هزار پرس غذای گرم، اهدای ۱۱۰گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند، مرمت و بازسازی هشت منزل، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، کمک به تنظیم قیمت مواد ضدعفونی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کاهش قیمت ها و آزادی ۱۰زندانی در پویش «من به یاد حاج قاسم» با حمایت ویژه دادستان شهرستان داراب از اقدامات این گروه است.

کد خبر 1036887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha