فعالیت کانون های مساجد در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی نقش بسزایی دارند

یعقوبی، گفت: فعالیت کانون های مساجد در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی برای قشر جوان نقش بسزایی دارند.

پوران یعقوبی ، مسئول کانون گل نرگس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این کانون با برپایی رواق های مختلف  و با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار جوانان بودند.

 

وی با تشریح فعالیت‌های رواق همدلی ، خاطر نشان کرد: در رواق همدلی فعالیت های مختلفی از جمله تهیه و‌توزیع بسته های معیشتی در چندین نوبت توسط خیرین و اعضای کانون انجام و این بسته ها  شامل مواد غذایی و خشکبار بوده اند که به دست افراد نیازمند شناسایی شده  رسیده اند . غذای گرم نیز در مناسبات  مختلف طبخ و توزیع شده است .

 

بعقوبی افزود: طرح سه شنبه های تکریم  در این کانون با حضور در منزل ایثارگران و شهدا اجرا شده که طی این مدت با خانواده شهید عبدالملکی دیدار و مراتب تجلیل از خانواده آن شهید انجام شد .

 

مسئول کانون گل نرگس کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: جوانان این کانون با تولید ، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مناطق تحت پوشش کانون به یاری مردم شتافتند تا از شیوع این ویروس در حد توان جلوگیری کنند.

 

وی بابیان اینکه فعالیت‌های رواق نور در این کانون مورد استقبال اعضا قرار گرفته است،اظهار کرد: در رواق نور ، کلاس های اخلاق، تفسیر قرآن و صحیفه سجادیه برگزار می شود که با توجه استقبال جوانان  و با وجود ویروس کروناب این کلاس ها در فضای مجازی برای اعضا بارگذاری می شوند . 

 

یعقوبی با اشاره به فعالیت های کانون در فضای مجازی افزود: به علت وجود کرونا رواق کتاب را در فضای مجازی برگزار کرده ایم و با معرفی کتاب سعی در بالا بردن دانش عمومی اعضا داریم ، همچنین کلاس سواد آموزی برای دانش آموزان ضعیف درسی نیز در فضای مجازی در حال برگزاری است.

کد خبر 1036891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha