پاسداری یک فرهنگ برگرفته از اسلام ناب است

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: پاسداری یک فرهنگ برگرفته از اسلام ناب است که وظیفه دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و آرمان های آن بر عهده  پاسداران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر ۲۲ اسفند حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: بنابر نص صریح قرآن، رسول مکرم اسلام (ص) اولین موجود عالم هستی، اسوه حقیقی تقوا بودند و این الگو امروز پیش روی ما است.


امام جمعه عنبرآباد با بیان اين مطلب که پیامبر اکرم(ص) الگوی عملی اخلاق بودند، افزود: اخلاق قابل آموزش نیست بلکه اخلاق عمل کردنی است که بایستی به غیر از زبان با عمل آن را یاد داد بنابراین والدین در خانه باید آن طور که می‌خواهند فرزندانشان باشند، عمل کنند.


وی با تبریک حلول ماه شعبان، ابراز کرد: ماه شعبان فرصت مغتنمی است که بین ۲ ماه بزرگ قرار دارد و مملو از مناسبت های شادی آفرین همچون ولادت امام حسین(ع) علمدار با وفایش ابوالفضل(ع)، امام زمان (عج) و دیگر مناسبت ها است و از برکات بسیار بالایی برخوردار است.



حجت الاسلام سالاری ضمن تبریک پیشاپیش روز پاسدار، خاطرنشان کرد: پاسداری یک فرهنگ برگرفته از اسلام ناب است که وظیفه دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و آرمان های آن بر عهده  پاسداران است.


خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدای شورای شهر و روستا، اظهار کرد: این نهاد مردمی و نحوه فعالیت های آن، دارای نکات بسیاری است که در فصل هفتم قانون اساسی بدان اشاره شده است و جا دارد افرادی که در گود این رقابت می خواهند قرار بگیرند، این فصل از قانون را مطالعه کرده و اگر این توانایی ها را دارند، به صحنه انتخابات ورود پیدا کنند.
 


وی به بیانات مقام معظم رهبری در روز درختکاری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، از معیشت ضیق مردم و اوضاع نابسامان اقتصادی گلایه کرده و از آن به عنوان دغدغه مهم خویش یاد کردند و اگر متولیان امر، خوب کار کرده بودند امروز در این اوضاع قرار نداشتیم.


حجت الاسلام سالاری در خاتمه ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید، عنوان کرد: یاد و خاطر شهدا را گرامی می داریم و باید فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1036910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha