پافشاری بر گفتمان مقاومت لازمه پیروزی در «جنگ اراده‌ها» است

حجت‌الاسلام علی موسوی گفت: در «جنگ اراده‌ها» می‌توان پیروز شد به شرطی که بر گفتمان پیروزی آفرین که همان گفتمان مقاومت است پافشاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: هدف حضرت امام از تاسیس بنیاد شهید تداوم خط سرخ شهادت بود و محوری‌ترین فعالیت بنیاد شهید باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

 

حجت الاسلام موسوی به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده اشاره و تصریح کرد: برگزاری کنگره‌ و یادواره بهترین فرصت برای انتقال این میراث گران سنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که در این راستا کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال 1400 برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با حمایت آمریکا تلاش کردند به بهانه خروج ایران از پروتکل الحاقی و کاهش همکاری‌های داوطلبانه کشورمان به تهیه و تصویب قطعنامه ضد ایرانی دست بزنند، تصریح کرد: اما این کشورها در روزهای اخیر از این اقدام خود عقب نشینی کردند و پیش‌نویس قطعنامه را پس گرفتند، هر چند ممکن است این عقب‌نشینی تاکتیکی باشد، ولی بدون تردید بیش از آن که محصول دیپلماسی باشد نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران است.

 

وی تاکید کرد: موضع محکم مجلس و همراهی دولت و تقویت وحدت داخلی بر محور مواضع حکیمانه و قاطعانه رهبر انقلاب اسلامی، این پیروزی سیاسی را رقم زد و پیام این پیروزی این است که در «جنگ اراده‌ها» می‌توان پیروز شد به شرطی که بر گفتمان پیروزی آفرین که همان گفتمان مقاومت است پافشاری کنیم.

کد خبر 1036915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha