در برابر خون شهدا و خانواده آنان وظیفه داریم/ پایداری فرهنگ ایثار و شهادت

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: آحاد مردم در برابر خون شهدا و خانواده آنان وظیفه دارند و باید این وظیفه اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود احمدی نیا» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه اصفهان در محل مصلی این شهر اظهارداشت: باید رشادت های جامعه ایثارگری را از اول انقلاب تاکنون شناخت و به وظیفه خود پی ببریم که در برابر آنان چه وظیفه ای داریم.

 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با اشاره اینکه شهدا با از جان گذشتگی و خانواده های آنان با صبر و بردباری بر حادثه برای عزت و اقدار کشور تلاش کردند، تصریح کرد: آحاد مردم در برابر خون شهدا و خانواده آنان وظیفه دارند و باید این وظیفه اجرایی و عملیاتی شود.

 

وی ادامه داد: پیروزی در برابر دولت های استکباری و ظالم را مدیون شهداهستیم که در برابر آن ها با گذشت از جان خود ایستادند و این استقامت موج امنیت و آرامش امروز شده است.

 

احمدی نیا، ولایت مداری و ادامه راه شهدا را وظیفه همگانی بیان کرد و اذعان داشت: ایستادگی و مقاومت ثمره های زیادی برای پیشرفت و توسعه داشته که باید این فرهنگ تداوم یابد.

 

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال فراموشی این فرهنگ و ایجاد فاصله بین نسل ها با این هدف است که اهداف خود را در غفلت از مقاومت و ایثار و گذشت بدست آورد اما همواره بر مسیر وظایف خود خواهیم ایستاد.

 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان یادآورشد: وحدت در جامعه یک ضرورت برای ایستادگی در برابر دشمنان و دستیابی به اهداف و برنامه ها است که باید در این مسیر گام های استواری برداشته شود و از تفرقه دور شویم.

کد خبر 1036966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha