برف، راه ارتباطی تعدادی از روستاهای شیروان را مسدود کرد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان را مسدود کرد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: بارش برف و کولاک شدید که از جمعه شب شروع شده و اینک ادامه دارد راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان را مسدود کرد که هنوز آمار دقیقی از تعداد روستاهای مسدود شده در دست نیست.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: اینک عوامل راهداری با ماشین آلات در جاده های روستایی مستقر هستند و عملیات برفروبی در حال انجام است ولی تردد به سختی انجام می شود و توصیه می شود حتما رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 

جوان عنوان کرد: با کمک عوامل راهداری در پی بارش برف سنگین از شب گذشته، جاده های اصلی این شهرستان برفروبی و بازگشایی شده و سعی بر این است تا اسرع وقت حتما راه های روستایی هم بازگشایی شود تا مشکلی در تردد صورت نگیرد.

 

 وی خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه ماشین آلات با ۳۰ نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی شدند.

 

وی گفت: امسال دو هزار تُن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده که این میزان برای بازگشایی ۱۷ محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان اظهارکرد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

جوان افزود: از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

 

کد خبر 1037042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha