پیگیر بحث ارتقای تقسیماتی بخش‌های لاهرود و ارشق هستم

عباس زاده مشگینی از پیگیری جدی ارتقای تقسیماتی بخش های لاهرود و ارشق در دیدار با وزیر کشور خبر داد.

«محمود عباس زاده مشگینی» در تشریح دیدار خود با «رحمانی فضلی» وزیر کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: لزوم اجرای پروژه انتقال فاضلاب شهری شهرستان مشگین شهر به تصفیه خانه در راستای مقابله با تهدید سلامت مردم به واسطه استفاده از محصولات زمین های کشاورزی آبیاری شده با فاضلاب شهری قبل از انجام تصفیه از مهمترین موضوعاتی بود که در با وزیر کشور در مورد آن بحث و گفتگو شد.

 

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام برای انجام مطالعات شناخت شهری در مورد روستاهای بالای دو هزار نفر جمعیت از دیگر موضوع طرح شده بود که وزیر کشور قول مساعد برای حل آن داد.

 

وی ادامه داد: بخش های لاهرود و ارشق شایستگی و استحقاق ارتقاء به شهرستان را دارند لذا بحث پیگیری جدی ارتقای تقسیماتی بخش های لاهرود و ارشق در این جلسه دیدار مورد تاکید قرار گرفت.

 

عباس زاده مشگینی خاطر نشان کرد: فعال سازی گمرک و بازارچه مرزی قانلی بولاغی در بخش ارشق از دیگر مباحث جدی در این دیدار بود که موجب محرومیت زدایی از چهره این بخش از شهرستان مشگین شهر خواهد شد.

 

نماینده مردم مشگین شهر یادآورشد : وزیر کشور در خصوص تامین 25 درصد هزینه طراحی و اجرا برای اصلاح و زیباسازی مبلمان شهری شهرستان مشگین شهر از محل اعتبارات وزارت کشور تا نیمه اول سال جدید نیز قول مساعد داد.

کد خبر 1037059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha