برترین های رقابت های فوتسال جام «سردار سلیمانی» در کانون «دوستان آسمانی» مشخص شدند

گواهیان گفت: در پایان رقابت های فوتسال جام «سردار سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تیم های برتر در هر رده سنی مشخص شدند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان جام «سردار شهید قاسم سلیمانی» و به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، گفت:  در این مسابقات، ۲۸ تیم حضور داشتند که در قالب ۱۲ تیم بزرگسال، ۱۰ تیم نوجوان و ۶ تیم نونهال به رقابت پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در این دوره از مسابقات حدود ۳۰۰ نفر از بچه های مسجد حضور داشتند که در یک فضای سالم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در سه رده سنی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است، خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در سه رده سنی بزرگسال، نوجوان و نونهال در این دوره مسابقات به رقابت پرداختند.

 

گواهیان به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال اشاره کرد و گفت: این رقابت ها به منظور ایجاد روحیه نشاط، سرزندگی و طراوت میان بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام «سردار شهید سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به مدت یک ماه در جریان بوده است، عنوان کرد: در پایان مسابقات تیم های برتر در هر رده سنی معرفی شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» گفت: در رده سنی بزرگسالان، تیم های «امام رضا (ع)» و «اتحاد» به ترتیب اول و دوم شدند و در رده نوجوان نیز مقام اول به تیم «امام حسن عسکری (ع)» و رده دوم نیز به تیم «حضرت مقداد»‌ رسید.

 

وی با اشاره به اینکه جام فوتسال یکی از برنامه های مفرح این کانون فرهنگی و هنری بوده که در طول سال توسط گروه های مختلف این کانون برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه کار گروهی و مشارکت دسته جمعی بچه های مسجد از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوتسال در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین در رده سنی نونهالان مسابقات فوتسال جام «سردار شهید قاسم سلیمانی» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز تیم های «امام جواد (ع)» و «حضرت اباالفضل (ع)» اول و دوم شدند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

 

 

کد خبر 1037135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha