بهره مندی ۶ هزار و ۴۳ مشترک روستایی از اینترنت پر سرعت

حیدری، با اشاره به ارائه خدمات ارتباطی در مناطق روستایی و محروم، گفت: هزار و ۴۳ مشترک روستایی از اینترنت پر سرعت بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «شهاب حیدری»، امروز(23 اسفند) در در نشست مشترک کنترل پروژه توسعه فیبر نوری با مدیریت شرکت مخابرات استان، اظهارداشت: ۹۲ هزار و ۲۵۳ مشترک فعال پهن باند ثابت در روستاها و مناطق محروم استان خدمات ارتباطی را دریافت می کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان برقراری زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: ۶ هزار و ۴۳ مشترک در روستاها و مناطق محروم این استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

 

وی فیبر نوری را بهترین راه برای انتقال اطلاعات با سرعت و کیفیت عنوان کرد و گفت: در این راستا می‌توان تمامی نقاط شهری و روستایی را به نسل‌های پرسرعت ارتباطی تجهیز کرد.

 

حیدری بیان کرد: برقراری زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و روستایی با هدف کاهش شکاف دیجیتال و توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای افزایش رفاه مردم صورت گرفته است.

 

وی به اهمیت اتصال به شبکه های ارتباطی اشاره کرد و عنوان داشت: ارائه خدمات نوین، توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، حذف مراجعه غیرضروری به شهرها، افزایش سطح خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم و کاهش شکاف دیجیتال بین نقاط شهری و روستایی از مزایای مهم اتصال به شبکه های ارتباطی است.

کد خبر 1037185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha