توزیع ۴۸ بسته معیشتی در دو مرحله بین نیازمندان با همت کانون کوثر النبی تویسرکان

کزازی گفت: توزیع ۴۸ بسته معیشتی در دو حرله در بین نیازمندان روستا به مناسبت عید نوروز با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای سفلی و خیران روستا انجام شد.

«ایمان کزازی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان  همدان گفت: خیران روستای دارانی سفلی تویسرکان با همت اعضای کانون فرهنگی هنری کوثر النبی در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته های حمایتی در راستای طرح کمک های مومنانه در روستا انجام داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر النبی روستای سفلی تویسرکان افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلامی از قبیل برنج، روغن، حبوبات هستند که همزمان با فرا رسیدن عید باستانی نوروز و در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت کمک های مومنانه توزیع شد.

 

وی ادامه داد: تهیه و توزیع نان صلواتی به مناسبت عید مبعث، اهدای هزینه مراسم ختم خانواده مرحوم صادق کزازی و توزیع آن در قالب 21 سبد معیشتی در بین نیازمندان روستا، برگزاری مراسم جشن به مناسبت عید بزرگ مبعث همراه با سخنرانی از برخی اقدامات انجام شده  توسط کانون کوثر النی است.

 

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی ایجاد شده در جامعه بر اثر شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی برخی شغل ها شده و یا کسب و کارشان از رونق افتاده  و با مشکل معیشتی مواجه هستند، این مساله یکی از عارضه‌های ویروس کرونا است که سبب افزایش آمار نیازمندان در جامعه شده است.

 

کزازی گفت: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا در طی سال گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی روستای سفلی به همت دهیاری و کانون فرهنگی کوثر النبی شهرستان تویسرکان انجام شد.

 

 

 

 

کد خبر 1037186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha