ورودی های کهگیلویه و بویراحمد جدی تر کنترل می شوند

کلانتری با بیان اینکه ورودی استان از سمت خوزستان کنترل جدی تر خواهد شد و خودروها باید برگشت داده شوند، گفت: ورودی از سمت گچساران، کهگیلویه و دنا نیازمند تست رپید با کیفیت و سرعت بیشتر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۳ اسفند ماه) در نشست ستاد استانی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به تبدیل شدن شهرستان گچساران به وضعیت قرمز با وجود محدودیت ها و مجاورت با خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت ها آبی هم باشد، پروتکل ها باید رعایت شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورودی استان از سمت خوزستان کنترل جدی تر خواهد شد و خودروها باید برگشت داده شوند، اظهار کرد: ورودی از سمت گچساران، کهگیلویه و دنا نیازمند تست رپید با کیفیت و سرعت بیشتر است.

 

کلانتری با بیان اینکه میزان شیوع کرونای انگلیسی وسیع تر و خطرناک‌ تر است، ادامه داد: اگر درگیر جدی پیک جدید کرونا شویم، خطرات آن به مراتب خطرناک تر از پیک‌ های قبل خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه پیک جدید کرونا خطرناک تر از مراحل قبل است، گفت، مجاورت با خوزستان و وضعیت قرمز آن استان بر خطرات افزوده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ورودی های گچساران، کهگیلویه و دنا را شخصا کنترل می کنم و اگر عملکرد موفقی مشاهده شود تشویق خواهند شد.

 

کلانتری به افزایش تلاش ها در زمینه خوشه های کرونا اشاره کرد و یادآور شد: از بروز بیماری پیک جدید کرونا با هدفمند کردن تست رپید صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کمک ها به سمت شهرستان دنا ارسال می شود و کسی برای کمک در این شهرستان حضور پیدا نکند، اظهار کرد: نمونه‌های تست گیری باید افزایش پیدا کند و در این راستا از وزیر ۱۵ هزار تست جدید تقاضا می‌ کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دلایل افزایش خطر در شهرستان گچساران تجمعات انتخاباتی در گچساران و باشت بود که در این راستا نهادهای قانونی باید ورود کنند.

کد خبر 1037211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha