ادامه مسیر انقلاب و تداوم نظام اسلامی مستلزم همراهی مردم است

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ادامه مسیر انقلاب اسلامی و تدارم راه این نظام الهی مستلزن همراهی و حضور آگاهانه مردم در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در هفتادوششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که شنبه (۲۳ اسفند) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد، گفت: مردم فهیم و انقلابی شهرستان زرندیه بدلیل سبقه ولایی و ظلم ستیزی که داشته اند همواره در همه صحنه ها کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه به اهمیت جلب اعتماد عمومی، افزایش مشارکت اجتماعی و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی است که با رای مردم تشکیل شده است و با رای مردم است که مشروعیت یافته است.

 

وی اضافه کرد: قطعا ادامه مسیر این انقلاب و تداوم این نظام الهی مستلزم همراهی و حضور همیشگی مردم است و مردم فهیمف انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی اینبار نیز همچون سال های گذشته با حضور چشمگیر خود بار دیگر خاری بر چشم دشمنان می شوند.

 

این مقام مسئول در ادامه به وظایف مدیران در نظام جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و اظهار کرد: مدیران شهرستان می بایست با اقدامات مفید و سازنده در راستای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی علاوه بر بدست آوردن رضایت عموم مردم شرایط حضور حداکثری آنان در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه به توطئه ها و کارشکنی های همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته و همواره به فکر توطئه افنکنی و ایجاد مشکل در تظام اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی به آگاهی  و هوشیاری ملت ایران در برابر این توطئه ها اشاره کرد و ادامه دا: ملت ایران در طی این 42 سال همواره گوش به فرمان ولایت بوده و در همه صحنه ها حضور داشتند و با حضور خود توطئه های شوم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

کد خبر 1037284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha