افزایش بالای قیمت ها مانع جدی پذیرش پروژه های شهری از طرف پیمانکاران است

زارع با اشاره به اینکه متروشهری کرج مهمترین اولویت شورای اسلامی شهر است گفت: تغییر و افزایش شدید قیمت ها مانع جدی پذیرش پروژه های شهری از طرف پیمانکاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عباس زارع» طی نشست خبری که شنبه 23 اسفند با حضور جمعی از اصحاب رسانه در شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد گفت: بودجه سال 1400 شهرداری کرج متناسب با نرخ تورم و رشد قیمت ها برنامه ریزی دشواری را برای شورای شهر رقم زده است.

 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: تغییر و افزایش شدید قیمت ها مانع جدی پذیرش پروژه های شهری از طرف پیمانکاران است با وجود این مترو شهری کرج مهمترین اولویت شورای اسلامی شهر است. 

 

به گفته زارع، نظام برنامه ریزی شورا و شهرداری کرج هیچ درآمد مازاداری به استثناء شهرداری نداشته است که متناسب با همین مسأله از جذب نیروی انسانی نیز جلوگیری به عمل آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج با مازاد نیرو نیز روبه رو بوده است بیان کرد: پروژه های اشتغالزایی قابل توجهی طی چهارسال گذشته اجرا شده است ولی جذب نیروی انسانی در دستور کار نبود.

 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از امنیت شغلی و اخراج نشدن هیچ یک از نیروهای مدیریت شهری خبر داد و بیان کرد: هشتصد برابر نهاده هایی مانند بتون، قیر و... در سال جاری افزایش داشته است که بسیاری از پروژه های عمرانی پیشنهادشده به دلیل تغییرات قیمت های زیاد، تمایلی برای پیمانکاران در مناقصه نبود.

 

 

کد خبر 1037305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha