تشکیل جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورامین/انتقاد از بی توجهی به فرهنگ در اختصاص بودجه ها

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در سپاه این شهرستان و با حضور امام جمعه موقت ورامین، امام جمعه خیرآباد، دادستان، معاون فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند،  تشکیل جلسه داد.
در این نشست دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر گزارشی از اقدامات انجام شده درسال جاری و برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و خواستار پیگیری وظایف محوله توسط دستگاههای مختلف گردید.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین،‌ در این جلسه با اشاره به اهمیت انجام این دو فریضه جهت مبارزه با توطئه های فرهنگی و فتنه های اجتماعی گفت: از دستگاه های مسئول خواست با توجه به دشمنیهای فرهنگی فعالیت خود را مضاعف سازند.

وی ضمن انتقاد از برخی مسئولان بخاطر کم توجهی به پیگیری این جلسات، برلزوم برگزاری اعیاد شعبانیه خاصه نیمه شعبان مطابق شرایط بهداشتی و فضاسازی تبلیغی مناسب و لزوم پیگیری جدی  تخلفات اخلاقی در برخی اماکن صنفی و ورزشی  و فعال شدن شوراهای امربه معروف ونهی از منکر در ادارات و مساجد و انتقاد از بی توجهی به فرهنگ عمومی در تخصیص بودجه ها از دیگر مباحث این نشست بود.

کد خبر 1037345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha