یادواره شهدای کارگری چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نخستین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ شهید گرانقدر متعلق به خانواده کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سومین یادواره ۲۱۴ شهید جامعه کارگری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حفیظ الله فاضلی» شامگاه (شنبه ۲۳ اسفند) در این آیین که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: برای تشریح نقش شهدا همین یک جمله بس است که بگوییم شهیدان مظهر اقتدار نظام هستند و انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهدای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، شهیدان مدافع حرم و مدافع وطن و امروز هم شهیدان عرصه سلامت بی شک همه ما مدیون خون این شهیدان عزیز هستیم و به سهم خود از خانواده های مکرم شهدا به ویژه خانواده های این ۱۱ شهید بزرگوار قدردانی و تجلیل می‌کنیم.

 

فاضلی همچنین به نقش و مقام شهدای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: کارگران به عنوان قشر زحمتکش و پرتلاش در جامعه نقش و جایگاه ممتاز، برجسته و بی بدیلی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و امنیت وجود قشر کارگر در شکل‌گیری پیروزی انقلاب به خصوص با راه اندازی انتصابات صنفی کارگری علیه رژیم شاهنشاهی پهلوی و همواره انقلابی و بدون قید و شرط با امام راحل بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تقدیم ۱۴ هزار شهید کارگر در طول دوران دفاع مقدس از سراسر کشور و ۲۱۴ شهید کارگر استان چهارمحال و بختیاری همانند شهید حسینعلی ترکی و شهید رضا رحمانی که هر دو شهید ارزشمند جزو شهدای شاخص کارگری کشور نیز هستند گواه این ادعا است.

 

فاضلی افزود: کارگران علاوه بر جان فشانی در عرصه ها و میادین نظامی و مبارزاتی و بعد از انقلاب به عنوان افسران خط مقدم و جبهه اقتصادی کشور نیز محسوب می‌شوند که در طول این ۴۰ سال آن هم در جنگ تحمیلی شده اقتصادی همواره با دشمنان قسم خورده نظام در جنگ و مبارزه شبانه روزی بوده‌اند.

 

فاضلی خاطرنشان کرد: کارگران تلاشگران عرصه مقاومت درنهایت استکبار جهانی را در این جنگ تحمیلی اقتصادی همانند جنگ نظامی هشت سال دفاع مقدس به زانو می آورند و شکست می‌دهند.

کد خبر 1037432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha