مخالفت شورای اسلامی شهر گناوه با استعفای شهردار این بندر

تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گناوه در جلسه ای که در جهت برسی استعفای شهردار برگزار شده بود خواستار ادامه کار و فعالیت سید جواد حسینی حقیقی، به عنوان شهردار این بندر شدند و با استعفای وی مخالفت کردند.

«روح الله ملک زاده» روز یکشنبه (24 اسفند)  در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با استعفا شهردار، اظهار داشت: نشست شنبه امشب شورای اسلامی شهر گناوه مورخ ( 23 اسفند) در خصوص برسی استعفای شهردار این شهر با حضور همه اعضا این شورا برگزار شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با بیان اینکه شهردار این بندر هفته گذشته استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرده بود، تصریح کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر گناوه با هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر، با استعفای سید جواد حسینی حقیقی، شهردار گناوه مخالفت شد.

 

ملک زاده ادامه داد: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گناوه در این جلسه که در جهت برسی استعفای شهردار برگزار شده بود خواستار ادامه کار و فعالیت سید جواد حسینی حقیقی، به عنوان شهردار این بندر شدند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و ضرورت پرداهت به موقع حقوق پرسنل شهرداری و همچنین تکمیل تعدادی از پروژه‌های عمران شهری، تمامی اعضای شورا متفق القول بودند که موافقت با استعفای شهردار جایز نیست و ادامه فعالیت ایشان ضرورت دارد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اضافه کرد: امیدواریم  با تعامل و یکدلی بین شورا و شهردار، در جهت رشد و اعتلا و توسعه شهر گام‌های موثرتری برداریم.

 

شایان ذکر است: سید جواد حسینی حقیقی پس از استعفای ماشالله احمدی شهردار سابق این بندر برای تصدی این سمت از سوی شورای اسلامی انتخاب شد.

 

کد خبر 1037448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha