تخصیص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به زیرکوه در سال ۹۹

عربشاهی گفت: امسال ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۹۲ پروژه در شهرستان زیرکوه در نظر گرفته شده بود که از این میزان تنها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در سال 99 از محل اعتبارات تملک دارایی و نفت و دیگر موارد بودجه ای بالغ بر 37 میلیارد تومان برای شهرستان زیرکوه در نظر گرفته شده بود.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 میلیارد و 200 میلیون تومان یعنی 52 درصد از میزان اعتبارات در نظر گرفته شده به زیرکوه تخصیص یافته است.

 

وی با اشاره به تعداد پروژه های سال 99 در این شهرستان گفت: امسال اجرای 192 پروژه در دستور کار قرار داشت که 12 پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به بخش ورزشی بوده که از این میزان اعتبار 31 درصد تخصیص پیدا کرد.

 

عربشاهی با بیان اینکه امسال 2 پروژه در زمینه توسعه و تکمیل راه های روستایی این شهرستان در دستور کار قرار داشت، افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که 75 درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

 

فرماندار زیرکوه به تعداد پروژه های نیمه تمام در این شهرستان گفت: امسال برای 18 پروژه اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که همه این اعتبارات تخصیص یافته است.

 

وی در پایان بیان کرد: بیشترین پروژه های اجرایی امسال در شهرستان زیرکوه در زمینه احیا و مرمت قنوات، درمان و بهداشت، چمن های مصنوعی و توجه به بحث آبخیزداری بوده است.

 

 

کد خبر 1037452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha