مردم مازندران ولایتمداری را در عمل اثبات کردند

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مردم مازندران ولایتمداری را در عمل اثبات کردند، گفت: مردم سخت کوش این استان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع)شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز(۲۴اسفند) از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز وارد ساری مرکز مازندران شد. در بدو ورود به این استان لاله خیر در جمع خبرنگاران به کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این سفر نمی‌توانم با مردم و اجتماع عظیم مردمی دیدار داشته باشم.

 

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در جلسات همکاران قضائی و اداری، فرهیختگان حضور خواهیم یافت، اظهار کرد: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره که مسائل استان را بررسی کردند، در شورای عالی قضائی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار مطرح و رسیدگی خواهد شد.

 

وی همچنین ضمن ادای احترام به  ۱۰ هزار و ۴۰۰شهید استان مازندران و خانواده ایثارگران و جانبازان و بیش از۴۰ شهید مدافع حرم ، اذعان کرد: مردم استان مازندران به سخت‌کوش و تلاش زبانزد هستند و در همه عرصه های نظام پشتیبان ولایت فقیه بوده و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

 

آیت الله رئیسی خاطرنشان شد: مردم سخت کوش این استان در دوران دفاع مقدس  و دفاع از حرم اهل بیت(ع)شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

 

کد خبر 1037461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha