توزیع ۲۵۰ سبد کالا در آستانه عید نوروز با همت مرکز افق امامزاده عبدالله همدان

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: در آستانه عید نوروز ۲۵۰ سبد کالا در مرکز افق امامزاه عبدالله از محل موقوفات شهرستان همدان در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع بسته های حمایتی در طی سال در چندین مرحله و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با  بیان اینکه اوقاف در راستای کاهش مشکلات معیشتی جامعه اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در راستای طرح افق بین نیازمندان می‌کند، افزود: طرح افق با رویکرد جدید در بقاع متبرکه شاخص استان  همدان شکل گرفته است.

 

وی در مورد تعطیلی بقاع متبرکه در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و  افزود: البته تعطیلی به این معنا نیست که اصلا در امامزادگان و بقاع متبرکه برنامه برگزار نمی شود،بلکه برنامه برقرار است  ولی مراسم های سوگواری با حضور جمعیت برگزار نمی شود و همچنین امامزادگان از طریق پایگاههای اطلاع رسانی و به صورت مجازی و از طریق شبکه های استانی برنامه های خود را نشر می دهند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی ادامه داد: همه برنامه‌های فرهنگی نوروزی با محوریت بقاع متبرکه در نوروز امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل درآمده است.

 

وی افزود: ایجاد سفره‌های هفت‌سین، خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری امسال به حالت تعطیل درآمده است و ما تنها اقدام به پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق بلندگوهای بقاع متبرکه خواهیم کرد و برنامه‌ای برای ایجاد اجتماع در بقاع نخواهیم داشت.

 

کد خبر 1037467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha