طرح شنبه های با کتاب زمینه تقویت و بلوغ فکری نوجوانان و جوانان مسجدی است

شورمیج با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون فرهنگی هنر ی مسجد گفت: طرح شنبه های با کتاب زمینه تقویت و بلوغ فکری نوجوانان و جوانان مسجدی است.

« مریم شورمیج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی شهید مطهری با توجه به شرایط کرونا گفت: مهمترین شاخصه فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو کتاب و کتاب خوانی است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو افزود: طرح شنبه های با کتاب از جمله طرح هایی است که از ابتدای سال جاری با قوت در قالب تشکیل هیئت اندیشه ورز کار خود را آغاز کرد و تا پایان سال ادامه یافت. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی در روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد بیان کرد: مهمترین گروه سنی فعال در مسجد جامع رزکان نو، نوجوانان و جوانان هستند از این رو توجه به مسأله کتاب و کتابخوانی از اولویت های این مسجد است.

 

وی اظهار کرد: شنبه هر هفته یک کتاب در جمع های گروهی مورد خوانش، گفت و گو و تبادل نظر قرار می گیرد و متناسب با آن کتاب یک جریان سازی فرهنگی اتفاق می افتد. 

 

شورومیج کتاب های حوزه ایثار و شهادت را برجسته ترین موضوع های مورد مطالعه در قالب طرح شنبه های با کتاب خواند و بیان کرد: طرح شنبه های با کتاب زمینه تقویت و بلوغ فکری نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

مدیر برتر طرح رویداد ملی فهما در استان البرز خاطرنشان کرد: خوانش کتاب یک فرصت را برای اعضاء کتابخانه مسجد جامع رزکان نو فراهم می کند تا به نکاتی که از نظر آن ها و یا دیگر اعضاء مهم بوده است بپردازند. 

 

 

کد خبر 1037468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha