دشمن از وحدت میان مسلمانان وحشت دارد

ماموستا مرادی، گفت : دشمن از وحدت میان مسلمانان وحشت دارد و با ترفندهای مختلف و استفاده از مزدوران درصدد لطمه زدن به وحدت و همدلی میان مسلمانان هستند.

ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمن شبانه روز مسلمانان را به سمتی پیش می برند که نزاع و درگیری بین آنها ایجاد گردد چرا که به این مهم واقف هستند که  اگر وحدت و اخوت میان مسلمانان یکپارچه گردد قطعا مستکبران و زورگویان تضعیف خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن با ابزار مختلفی که در دست دارد به تفرقه افکنی می پردازد بنابراین باید نسبت به هجمه های آنها هوشیار بود.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: طی دهه های اخیر استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و هر بار با توطئه جدیدی اتحاد و همبستگی بین مسلمانان را تهدید می‌کنداما خوشبختانه هیچوقت موفق نشده و تمام نقشه های آنها نقش برآب شده است.

 

ماموستا مرادی تصریح کرد: امام خمینی (ره) زمانی که بر علیه رژیم شاهنشاهی قیام کرد فرمود که اگر بمانم به اسلام خدمت می کنم و اگر در این راه کشته شوم خونم نیز به اسلام و انقلاب خدمت خواهد کرد، خوشبختانه وعده بزرگ تحقق یافت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و این انقلاب بیداری و روشنایی را در جهان اسلام به راه انداخت.

 

وی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، وحدتی در جهان اسلام شکل گرفته به گونه ای که سایر کشورهای اسلامی از انقلاب و همدلی مسلمانان این دیار تأسی می گیرند.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان گفت: وحدت امروز مهمترین عامل در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب است که باید در جهت تقویت آن کوشا باشیم و توطئه دشمنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در کشور  و استان را با افزایش بصیرت و آگاهی مردم خنثی کنیم.

کد خبر 1037529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha