توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان همدان

ناهیدی فرد گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی کانون های مساجد استان در میان نیازمندان توزیع می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز چهارمین مرحله توزیع بسته های حمایتی در قالب گوشت گرم اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان مساجد استان در میان سفره خانواده‌های نیازمند قرار می گیرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این بسته‌های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به‌صورت ماهانه به استان‌های مختلف ارسال می‌شود، تهیه‌شده و با مشارکت کانون‌های رابط در شهرستان‌های مختلف استان بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده توزیع می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به سهم هر شهرستان‌ها در این‌باره  اظهار داشت: در مرحله های قبل گوشت قربانی اهدایی در بین شهرستان های همدان توزیع شد و در این مرحله که مرحله چهارم است، گوشت قربانی در بین شهرستان       اسد آباد و همدان توزیع می شود.

 

ناهیدی با بیان اینکه اولویت ما در توزیع بسته های گوشت گرم بیشتر کانون های روستایی هستند، بیان کرد: نیازمندان واجد شرایط برای دریافت بسته‌های گوشت گرم، توسط کانون‌های رابط در استان شناسایی شده و توزیع هم از طریق فعالان این کانون‌ها انجام می‌شود.

 

کد خبر 1037539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha