توزیع ۴۰۰ بسته غذایی در مناطق محروم مریوان

حجت‌الاسلام ورهرام از توزیع ۴۰۰ بسته غذایی و معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند شهرستان مریوان خبر داد و گفت: این بسته‌ها به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان و بنیاد علوی توزیع شد.

حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت عید سعید مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و به مدت یک هفته تعداد ۴۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان مریوان توزیع شد.

 

وی گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد علوی؛ تعداد ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال معادل 500 هزار تومان میان تشکل‌های قرآنی، خانواده‌های نیازمند محلات حاشیه شهر و همچنین سربازان بی‌بضاعت متاهل و نیز روحانیون مناطق حاشیه شهر مریوان توزیع شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان افزود: با استعانت خدای متعال در طی امسال با توجه به شرایط سخت کرونایی و اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اداره تبلیغات اسلامی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خیرین و تشکل‌های مردم نهاد کرد و در طول سال و طی هشت نوبت و در مناسبت‌های مختلف مذهبی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

 

حجت‌الاسلام ورهرام اظهار امیدواری کرد: در سال جدید و با توجه به تداوم وضعیت کرونایی کشور این کمک‌ها ادامه داشته و روستاهای فقیر نشین و دور دست شهرستان هم تحت حمایت‌های سبد غذایی قرار گیرند.

کد خبر 1037542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha