اهدای جهیزیه با همت کانون بعثت شهرستان تویسرکان به نو عروسان نیازمند

خدابخشیان گفت: با همت کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان و کمک خیران محل برخی اقلام جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند توزیع می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در آستانه عید نوروز با همت خیران محل و مسجد النبی شهرستان تویسرکان و اعضای کانون بعثت در طی سال چندین مرحله اقلام جهیزیه تهیه و در بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: علاوه بر توزیع  برخی اقلام جهیزیه در چندین مرحله بین نوعروسان نیازمند وسایل سیسمونی نیز در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: خدمت به خلق خدا در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد  حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

 

خدابخشیان با بیان اینکه در دین اسلام همواره بر تشکیل خانواده تاکید شده است، افزود: جارو برقی ، فرش، اجاق گاز، سماور و سرویس قابلمه از برخی اقلام  مورد نیاز نوعروسان نیازمند است که در چندین مرحله در طی سال توزیع شده است. 

 

وی در پایان ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خدمات و مشارکت‌های خیرین، فعالان کانون و نمازگزاران مسجد که این امور مهم با مشارکت آنان میسر می شود، خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.

 

کد خبر 1037557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha