۵۴۰ هزار نفر از اردوی راهیان نور مجازی خراسان جنوبی بازدید کردند

واقعی از بازید ۵۴۰ هزار نفر از دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان استان از اردوی مجازی راهیان نور خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۲۴ اسفند) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: اردوی مجازی راهیان نور استان خراسان جنوبی ویژه دانش آموزان استان با همکاری آموزش و پرورش، سپاه انصار الرضا(ع) استان، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای ایشان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری اختتامیه اردوی راهیان نور در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه سال جاری در قالب پنج برنامه شامل افتتاحیه و روایتگری یادمان های اروند، شلمچه، طلائیه و هویزه، گفت: اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان پایه دهم نظری و دوازدهم فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد و تعداد ۲۰ هزار نفر در این اردو به صورت الکترونیکی ثبت نام کردند.

 

واقعی با ابراز خرسندی از استقبال زیاد دانش آموزان دروه های مختلف تحصیلی، اولیاء و فرهنگیان از برگزاری اردوی راهیان نور مجازی، افز.د: از محتوای برنامه هیا اردوی راهیان نوز مجازی در شبکه شاد حدود ۵۴۰ هزار نفر بازدید کردند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته، اجرای حضوری اردوی راهیان نور ممنوع شد و دانش‌آموزان امسال با عضویت در کانال مخصوص راهیان نور در شبکه شاد با آثار شهدا، زندگی شهدا، یادمان‌ها و ارزش‌های آن دوران آشنا شدند.

 

 

کد خبر 1037571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha