راه اندازی مرکز آنژیوگرافی به زودی در ایلام محقق می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: راه اندازی مرکز آنژیوگرافی به زودی در استان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد کریمیان» امروز در جلسه نشست ویدئو کنفرانس بررسی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور معاون وزارت بهداشت و مسئولان این دانشگاه ، ضمن تقدیر از توجه ویژه معاون درمان وزارت بهداشت در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های حوزه درمان استان ایلام، اظهار کرد:  محرومیت استان به دلیل عقب ماندگی هایی که از گذشته وجود داشته، مشهود است و ابتدای کار بنده در دانشگاه، تلاشم را برای رفع نارسایی ها و نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت معطوف نمودم.

 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: یکی از نیازهای ضروری استان راه اندازی مرکز آنژیوگرافی است که در حال حاضر محل جانمایی و راه اندازی این مرکز آماده بوده و دستگاه آن نیز در حال وارد شدن به استان است و در صورت راه اندازی، خدمات ارزشمندی در این عرصه به مردم ارائه خواهد شد.
 
 
کریمیان بیان کرد: همکاران ما در ایام شیوع کرونا در صف مقدم مبارزه با این بیماری از جان و دل مایه گذاشتند و برای حفظ سلامت مردم و نجات جان بیماران ایثار و فداکاری کردند.
 
 
 
وی گفت:  قطعاً توجه ویژه دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت به همه ما انگیزه توان خدمت بیشتر به مردم خواهد بخشید.
 
 
«عباس قیصوری»، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در سخنانی از توجه ویژه معاون درمان وزارت در راستای رفع مشکلات و نیازهای استان و ارتقاء زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات این حوزه تقدیر و تشکر کرد. 
 
 
گفتنی است در این نشست ویدئوکنفرانس گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مورد سکته‌ها حاد قلبی و مغزی و همچنین مراحل احداث مرکز ناباروری بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت‌الله طالقانی و نیازهای آن در بحث نیروی انسانی و تجهیزات قرائت گردید که حاضران در رابطه با این مباحث  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر 1037590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha