تعمیق شناخت، یکی از راه های اصلاح نگرش در حوزه حجاب است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: تعمیق شناخت و اندیشه افراد از راه پاسخگویی به شبهات و سوالات فکری و معرفتی، یکی از راه های اصلاح و تغییر نگرش در حوزه حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محمد ناصحی در دومین جلسه کارگاه آموزشی حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت : تغییر در نگرش به معنای تاثیر بر ابعاد فکری و معرفتی و نیز ابعاد احساسی و عاطفی افراد است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: ناهنجاری های پوششی و عدم رعایت حجاب و پوشش اسلامی در برخی افراد حکایت از اختلال در ابعاد فکری و نیز احساسی آن ها دارد. ناهنجاری ها پوششی همانند علائم بیماری بیانگر وجود خلل عاطفی یا وجود ویروس های فکری در روح و روان افراد است.


ناصحی افزود : تعمیق شناخت و اندیشه افراد از راه پاسخگویی به شبهات و سوالات فکری و معرفتی یکی از راه های اصلاح و تغییر نگرش است. تبیین و توجیه صحیح آموزه های دینی در خصوص حجاب، عفاف و پوشش یکی از راهکارهای مهم در این زمینه است.

 

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد : معرفی الگوهای مطلوب در زمینه حجاب و عفاف و ایجاد محبوبیت ، تاثیر عمیقی بر بعد عاطفی و احساسی افراد می گذارد و می تواند زمینه ساز تغییر نگرش شود.


محمد ناصحی ضمن پاسخگویی به برخی شبهات حجاب و عفاف به تبادل نظر با حاضران در کارگاه آموزشی مذکور پرداخت./

کد خبر 1037640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha