۱۴۰۰ سال ارزیابی و اصلاح تکواندو کشور

فولادگر گفت: سال آینده سال ارزیابی و اصلاح تکواندو کشور است و به دلیل عدم ارزیابی در برنامه ها با مشکل رو به رو می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد پولادگر» عصر امروز (یکشنبه 24 اسفند) در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان گلستان اظهار کرد: «عبدالحکیم فیروزی» رئیس سابق هیئت تکواندو استان یکی از گنجینه های تکواندو  به شمار می رود و از توانمندیهایی که در مدیریت اجتماعی و مدیریت تکواندو کسب کرده استفاده می کنیم.

 

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ادامه داد: یکی از ماموریت های رئیس جدید هیئت تکواندو هم صدا کردن ورزشکاران تکواندو است چرا که نیروهای غیر هم سو روند رشد تکواندو را در استان متوقف می کنند.

 

پولادگر تاکید کرد: شرایط کرونا باعث شده که بسیاری از  فعالیت های ورزشی متوقف شود و این مهم باعث بروز برخی از بیماری ها شده است.

 

وی گفت: در استان شمالی فعالیت بدنی بیشتری نسبت به دیگر استان های کشور دارند و ورزشکاران خوبی را در این استان ها شاهد هستیم و این استان ها مستعد ورزش های قهرمانی هستند.

 

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی یادآور شد: تکواندوی کشور این توانایی را پیدا کرده که بتواند حداقل هزینه های خود را تامین کند و هر استانی فعالیت بیشتری داشته باشد از این اعتبارات بیشتری برخوردار می شوند.

 

پولادگر بابیان اینکه اگر هیئت ها بر مبنای فعالیت برنامه ریزی شده گام بردارند می توانند منابع مالی خود را تامین کنند، افزود: سال آینده سال ارزیابی و اصلاح تکواندو کشور است و  به دلیل عدم ارزیابی در برنامه ها با مشکل رو به رو می شویم.

 

وی افزود: ۳۵۰ نفر ناظر فنی در کشور آموزش دیدند و در سال آینده هر کلاسی یک ناظر فنی خواهد داشت و در تلاش هستیم با نظارت ها مربیان به وظایف خود حمل کنند و این نظارت و ارزیابی بر هیئت ها و دیگر قسمت ها تکواندو اقدام می شود.

 

 

کد خبر 1037662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha