مدیران با نگاه حمایتی و اعتقادی در زمینه حمایت از تولید ورود کنند

حجت الاسلام درویشیان با تایید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان گفت: امروز حمایت از تولید وظیفه شرعی و قانونی مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «حسن‌ درویشیان» امروز(24اسفند) در همراهی با آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه به مازندران سفر کرد و در دیدار با فعالان اقتصادی با موضوع بررسی مشکلات کسب و کار استان مازندران در اتاق بازرگانی  با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، اظهار کرد:  مشکلات اقتصادی و معیشتی اولویت اول کشور است امیدواریم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم اعتقاد ما این است که ما توان حل همه مشکلات را داریم.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تایید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: امروز حمایت از تولید وظیفه شرعی و قانونی مدیران است.

 

وی تولید را رمز برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: باید به مقوله تولید به‌صورت اساسی توجه شود، رویکرد قوه قضاییه و سازمان بازرسی در بحث تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری سالم یک رویکرد اساسی است.

 

حجت الاسلام درویشیان بیان کرد: بخش اعظم مشکلات متفاوتی که در حوزه‌های مختلف تولیدی وجود دارد در قالب گلایه از بانک‌ها بیان شده است که ناشی از عملکردهایی در بخش اجرایی و ابلاغی است، بهانه‌های این چنینی برای ما قابل قبول نیست.

 

وی با تاکید براینکه بانک ها یا تولیدکننگان هر کدام بر آنچه متعهد شدند باید پایند باشند، افزود: ما هم در مسیر تسهیل قوانین و حذف موارد دست و پاگیر قدم برمی‌داریم، البته در لابه‌لای قوانین کشور که کم هم نیست پیگیری و اجرای خوبی در برخی موارد صورت نمی‌گیرد.

 

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به اینکه توجه به ثبات در صادرات و تولید محصول به مقتضیات مکان و زمان ضرورت دارد، گفت: خوب است که مدیریت را بیاموزیم.

 

وی بیان کرد:امروز فعالان اقتصادی استان مازندران، در بخش‌های مختلف تعاون، معدن، صنعت و بازرگانی به تشریح مشکلات اقتصادی خود پرداختند که همه مطالب مذکور ثبت شد و پیگیری خواهد شد، البته ما حامی کسانی هستیم که شجاع و سالم بوده و از فساد دوری می‌کنند، رویکرد ما مقابله با فساد اقتصادی است.

 

حجت الاسلام درویشیان افزود: همچنین مطالبی در خصوص واردات غیرضروری چوب و صادرات ضروری مرکبات بیان شد که قابل پیگیری است؛ فعالان در این حوزه بدانند که دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری آماده ارائه خدمات به این عزیزان است.

کد خبر 1037692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha