اقدامات تهاجمی پلیس البرز علیه مجرمان در قالب ۱۰۰ عملیات اجرایی

سردار محمدیان با اعلام انجام بیش از ۱۰۰ مأموریت با هدف دستگیری مجرمان در سطح استان البرز گفت: اقدامات تهاجمی پلیس علیه مجرمان در قالب ۱۰۰ عملیات اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار عباسعلی محمدیان» طی نشست خبری و برپایی نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی استان البرز که یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار شد گفت: اقدامات تهاجمی انتظامی علیه مجرمان با جدیت ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ۳۳ باند سرقت و تجاوز به عنف و ۹۷ سارق سابقه دار جاعل طی بیش از ۱۰۰ عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز دستگیر و شناسایی شدند. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت اقدامات نیروی انتظامی به صورت تهاجمی علیه مجرمان بیان کرد: در این دوره از کشفیات، ۶ مال خبر به اتهام سرقت، اسیدپاشی، قتل و تجاورز و جعل سند دولتی و اداری دستگیر شدند. 

 

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: روند اقدامات صورت گرفته با همت پلیس آگاهی استان البرز با هدف ایجاد امنیت انجام شد. 

 

محمدیان در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه چهارشنبه سوری بیان کرد: هر فردی که در جریان چهارشنبه سوری به دلیل ارتکاب به جرم دستگیر شود تا پایان ایام نوروز بازداشت می شود. 

 

 

کد خبر 1037711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha