ويترين «پروين بهمني» در موزه موسيقي ايران  برپا می شود

پژوهشگر موسیقی نواحی ازبرپایی ويترين آثار «پروين بهمني» در موزه موسيقي ايران خبر داد و گفت: این رویداد با پيشنهاد و همكاري شوراي جهاني موزه ها(ايكوم) و بخش ايكوم ايران و موزه موسيقي ايران اجرایی می شود.

«دامون شش بلوکی»، پژوهشگر موسیقی نواحی و فرزند پروین بهمنی  با اعلام این خبر به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: آيين افتتاحيه ويترين موزه «پروين بهمني»  در بخش تالار مشاهير فرهنگ و هنر و موسيقي موزه موسيقي ايران  ساعت ۱۱ روز سه شنبه 26  اسفند در موزه موسيقي ايران برگزار مي شود.

 

 

وی افزود: ويترين موزه «پروين بهمني» در موزه موسيقي ايران با پيشنهاد و همكاري شوراي جهاني موزه ها(ايكوم) و بخش ايكوم ايران و موزه موسيقي ايران برپا می شود.

 

این پژوهشگر موسیقی نواحی اظهار کرد:  در اين ويترين بخشي از تنديسهاي ملي و بين المللي و آثار و اسناد و كتاب و نشان هاي پروين بهمنی قرار داده شده و در موزه ثبت و نگهداري مي شود

گفتنی است، آيين افتتاحيه ويترين موزه «پروين بهمني»  در موزه موسيقي ايران  به علت رعايت پروتكل هاي بهداشتي مرتبط با كرونا با حضور تعداد محدودي مديران مربوطه و اساتيد و اصحاب رسانه برگزار می شود.

کد خبر 1037781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha