سمن ها مکمل مطلوبی برای نهادهای دولتی هستند

حسین زاده گفت: سازمان های مردم نهاد در بحران های مختلف نشان دادند که می توانند مکمل بسیار خوبی برای ادارات و نهادهای دولتی باشند همانگونه که اکنون و در شرایط شیوع ویروس کرونا اقدامات بزرگ سازمان های مردم نهاد را شاهد هستیم.

«علی حسین حسین زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: خوزستان در چندسال اخیر بحران های گوناگونی را پشت سر گذاشته و اگر چه هر کدام از بحران ها با دیگری متفاوت است اما همواره نقش سازمان های مردم نهاد در این بحران ها بسیار ارزشمند بود.

 

مشاور عالی استاندار خوزستان در امور سیاسی اجتماعی با اشاره به سیل سال ۹۸ خوزستان افزود: در آن مقطع و با آن وسعتی که سیل خوزستان را در برگرفت هماهنگی و حضور سازمان های مردم نهاد بسیار چشمگیر بود و به کارگیری انها در زمینه کمک به آسیب دیدگان اتفاق بسیار مبارکی بود.

 

وی با بیان اینکه بعضا درگذشته ادارات، سازمان های مردمی را رقیب خود می دانستند اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد در بحران های مختلف نشان دادن که می توانند مکمل بسیار خوبی برای ادارات و نهادهای دولتی باشند همانگونه که اکنون و در شرایط شیوع ویروس کرونا اقدامات بزرگ سازمان های مردم نهاد را شاهد هستیم.

 

حسین زاده تصربح کرد: امیدواریم با نگاه تاکیدی بر حوزه اجتماعی و فرهنگی در کنار سایر اقدامات بتوانیم بر شیوع ویروس کرونا فائق آییم، قطعا کمک های مومنانه که از سوی نیکوکاران میان قشر آسیب پذیر توزیع می شود می توانند کمک بسیاری بر کاهش ناراحتی مردم داشته باشد.

 

وی در پایان یاد آور شد: نباید به موضوع توزیع بسته های مومنانه به صرف توزیع یک کالا نگاه کرد زیرا در ورای این بسته ها حس همدلی و کمک وجود دارد، توزیع بسته های مختلف معیشتی و مومنانه همدلی را میان مردم افزایش می دهد که امیدوار هستیم این تلاش ها بیشتر دیده شوند.

 

کد خبر 1037852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha