هشدارها بخشی از برنامه است که ما پیک چهارم کرونا را تجربه نکنیم

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: هشدارهایی که در رابطه با بیماری کرونا داده می شود، بخشی از برنامه است که ما پیک چهارم کرونا را تجربه نکنیم.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا با توجه به تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه ما تعطیلات نوروز را در پیش داریم لذا باید دست اندرکاران امر تمهیدات لازم را برای این موضوع بیندیشند و عملیاتی کنند البته خوشبختانه مردم خودشان به طور طبیعی در این رابطه احساس مسئولیت می کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین همکاری را با دست اندرکاران امر داشته اند.

 

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر در خیابان ها کمتر کسی است که ماسک نزده باشد. مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی سعی می کنند در عین حال که به شغل و امورات زندگی شان می رسند، خود و سلامت شان را نیز حفظ کنند.

 

وی تصریح کرد: ممکن است رفتار مردم برای مقابله با این بیماری زیگزاگی و بالا و پایین شود، در واقع یک روز پروتکل ها را سفت و محکم رعایت کنند و روز بعد به نوعی رفتارشان کمرنگ شود ولی برداشت ما این است که خوشبختانه در کشور به سمتی می رویم که رفتار مردم در این رابطه با ثبات است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر هشدارها بخشی از برنامه است که ما وارد پیک چهارم این بیماری نشویم. این هشدار دادن موضوع بدی نیست و اتفاقا لازم و ضروری است.

 

وی در ادامه در مورد تولید واکسن داخل نیز گفت: خوشبختانه در بحث تولید واکسن اتفاقات خوبی افتاده است و قرار است از خرداد ماه تزریق واکسن داخلی شروع شود. در حال حاضر واکسن هایی از کشورهای دیگر نیز وارد شده است و به نوبت و با اولویت به افراد تزریق می شود.

 

عباس زاده مشکینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و مسئولان دوران این بیماری را پشت سر بگذاریم.

 

کد خبر 1037878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha