تفکر جهادی بزرگترین جریان در تبدیل تهدید ها به فرصت ها است

محترمی گفت: تفکر جهادی بزرگترین جریان در تبدیل تهدید ها به فرصت ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «امید محترمی» با اشاره به اینکه گروه های جهادی تلاش های گسترده ای را در راستای منویات مقام معظم رهبری دارند در جمع خبرنگاران گفت: گروه های جهادی همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب در راستای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی گام بر می دارند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر قوی شدن در همه ابعاد بیان کرد: گروه های جهادی در این راستا تلاش های فراوانی را دارند و در راستای دستیابی به اهداف انقلاب و آرمان های امام و رهبری همواره تلاش کرده و خود را مسلح به سلاح دانش دانش فنی و تخصصی می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد موفق گروه های جهادی در بخش هاهی مختلف بیان کرد: گروه های جهادی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یک نسخه موفق و راهگشا ایفا می کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه امروز بسیج با تفکر جهادی به عنوان بزرگترین جریان تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است، افزود: امروز گروه های جهادی در تمام عرصه های خدمت رسانی پیشتاز هستند و با تاسی از تفکر بسیجی از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کنند.

 

محرومیت زدایی مهمترین رویگرد گروه های جهادی

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی یکی از مهمترین رویکردهای گروه های جهادی را محرومیت زدایی دانست و گفت: بسیج سازندگی در طی این سالها با پای کار آوردن ظرفیت هایی همچون بسیج مردمی گام های بسیار زیادی در راستای فقر زدایی از جامعه برداشته شده است.

 

محترمی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و اهمیت کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این ایام رهبر فرزانه انقلاب در بیاناتی تاکید بر راه اندازی رزمایش سراسری کردند که بسیج این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۹ بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار همه ماموریت ها و رسالت های خود محرومیت زدایی را به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در این راستا بیش از ۶۱۲ پروژه عمرانی پیش بینی شد و امروز اجرای موفق همه آنها را اعلام می کنیم.

 

 محترمی ارزش ریالی این پروژه ها را بیش از ۵۱ میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: پروژه های عمرانی با مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۹۹ اجرا شده اند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: این پروژه ها شامل ساخت مسکن محرومان، کانال انتقال آب، لوله گذاری، جاده بین مزارع پل روستایی،لایروبی قنوات، مرمت مساجد و مدارس، ساخت استخر و مخازن ذخیره آب و سایر پروژه های دیگر بوده که در سایر مناطق محروم استان اجرایی شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این پروژه بیش از ۴۰۰ گروه جهادی بسیج سازندگی مشارکت داشته اند، گفت: امروز بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در ۲۲ قشر تخصصی در سطح استان خدمت رسانی می کنند.

کد خبر 1037880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha