نام‌نویسی ۳۸ داوطلب در شوراهای شهر پیشوا و جلیل‌آباد تا پایان پنجمین روز

فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا از نام‌نویسی ۳۸ داوطلب در شوراهای شهر پیشوا و جلیل‌آباد تا پایان پنجمین روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت:در مجموع ۵ روز نخست نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، ۳۸ داوطلب برای شوراهای اسلامی شهرهای پیشوا و جلیل‌آباد ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۷ نفر برای شورای اسلامی شهر پیشوا و ‌۱۱ نفر برای شورای اسلامی شهر جلیل‌آباد ثبت نام نموده‌اند.۶ داوطلب در روز نخست، ۲ داوطلب در روز دوم، ۵ داوطلب در روز سوم، ۹ داوطلب در روز چهارم و ۱۶ داوطلب در روز پنجم نام‌نویسی کردند که از این تعداد، ۴ داوطلب زن و مابقی مرد هستند.

عباسی در خصوص کیفیت این ثبت نام ها نیز بیان کرد: تاکنون فرآیند ثبت‌نام  ۲۸ نفر به صورت حضوری و ۱۰ نفر به صورت غیرحضوری تکمیل شده است.

فرماندار پیشوا با اشاره به ثبت نام افراد مختلف در انتخابات شوراها نیز اظهار داشت:‌از افراد موثر، توانمند، متخصص و واجد شرایط درخواست می‌شود برای حضور و ثبت‌نام در این عرصه احساس مسئولیت نموده و در شورآفرینی انتخابات و همچنین توسعه منطقه سهم خود را ادا کنند.

وی در پایان گفت:‌با توجه به وضعیت کرونا، داوطلبان حتی‌المقدور به صورت آنلاین و غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 1037898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha