مبارزه با مواد مخدر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مبارزه با مواد مخدر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز و در حاشیه امحاء 2900 کیلو از انواع مواد مخدر شرق استان تهران حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگاه های فرهنگی و اجرایی باید همه پای کار بیایند و اگر دستگاهی کوتاهی کند باید جوابگوی خانواده های آسیب دیده و جامعه باشد.
وی افزود: مبارزه با مواد مخدر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است و یکی از از جبهه هایی که دشمن روی آن برای فروپاشی بنیان خانواده و سست کردن اعتقادات جوانان دست گذاشته همین حوزه است که تا حدودی هم موفق بوده است.
محمودی با تقدیر از نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این کشفیات با این حجم از وزن، نتیجه زحمات و تلاش همه دستگاه ها برای مبارزه با مواد مخدر است  و برای هر گرم از این کشفیات زحمات اطلاعاتی و عملیاتی فراوان کشیده است که جادارد از جان برکفان این عرصه تشکر ویژه نمود.
امام جمعه موقت ورامین با توصیه به خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان از سنین کودکی و لزوم آگاه سازی در مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: این بلایی ویرانگر است و همه باید تلاش کنند خانواده ای که گرفتار این افیون شده است  را نجات داد این مواد بعضا اثرات اخلاقی مخربی را بر جامعه و خانواده خواهد گذاشت و آگاه سازی در این زمینه مهم است.

کد خبر 1037972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha