توزیع بیش از ۱۰۰۰ تُن کالای اساسی در خراسان جنوبی آغاز شد

جرجانی گفت: توزیع ۱۰۸۷ تُن کالای اساسی در خراسان جنوبی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباس جرجانی» امروز (25 اسفند) در چهاردهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار کرد: هم اکنون بیش از یک هزار تن اقلام اساسی در استان خراسان جنوبی در حال توزیع است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار تُن اقلام اساسی برای توزیع در استان تأمین و جذب شده است، افزود: 958 تُن شکر نیز در حال جذب است.

 

جرجانی از توزیع حدود 10 هزار تُن انواع اقلام اساسی همانند گوشت مرغ، برنج، شکر، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی خبر داد و افزود: برای تأمین اقلام اساسی در استان خراسان جنوبی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای جذب و ذخیره سازی اقلام اساسی صورت گرفته است، تصریح کرد: از امروز میوه تنظیم بازار در استان آغاز شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع 800 تُن میوه تنظیم بازار محصول سیب با قیمت 10 هزار تومان از امروز خبر داد و گفت: همچنین پرتقال با قیمت 11 هزار و 800 تومان برای ایام پایانی سال و نوروز 1400 تامین و توزیع آن آغاز شده است.

 

جرجانی  با بیان اینکه در ایام پایانی سال و نوروز 1400 بازرسی ها تشدید می شود، عنوان کرد: در این راستا تیم های بازرسی شامل بازرسان سازمان صمت، سازمان بسیج اصناف، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بر بازار کالا و خدمات نظارت و کنترل خواهند داشت.

 

وی از انجام بیش از 95 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان خبر داد و گفت: یک هزار و 561 فقره پرونده تخلف در استان تشکیل شده بیش از 26 میلیارد و 500 میلیون ریال به شاکیان پرداخت شده است.

کد خبر 1038015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha