تخریب، انگیزه فعالیت را از مسئولان سلب می‌کند

محمود الله مرادی گفت: تخریب، انگیزه فعالیت را از مدیران سلب می‌کند بنابراین رسانه‌ها باید برای تنویر افکار عمومی از خدمات نظام بکوشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان(۲۵ اسفندماه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: در شرایطی تخریب فعالبت مسئولان در رسانه‌ها بالاست که فعالیت و انگیزه کار را از برخی افراد و مدیران می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هر فعالیت و اقدام اثربخشی که توسط ادارات در این استان انجام می‌شود باید به مسئولان منعکس شود، افزود: اگر عملکردهای اینچنینی را به اطلاع مردم برسانیم قطعا از کارهای انجام شده آگاهی خواهند یافت و حرکت بزرگی برای تحقق اهداف نظام اسلامی انجام می‌شود.

 

وی  اعلام کرد: دولت جمهوری اسلامی در همه نهادها و ارگان‌ها که در حاکمیت وجود دارد، تجلی یافته است و خدمات همه مجموعه‌های نظام اسلامی دیده و منعکس شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منمر خواستار ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان مردم به‌ویژه مناطق حاشیه شهر در آستانه سال جدید شد ‌و گفت: مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

 

الله مرادی همچنین خواستار استفاده درست از خودروهای ادارات توسط مدیران بر اساس چهارچوب ضوابط و قوانین شد و گفت: خودروهای دارای پلاک دولتی باید در راستای تحقق اهداف اداری استفاده شود.

 

وی در پایان جلوگیری از فعالیت سودجویان و زمین خواران توسط مسئولان را متذکر شد و خواستار مقابله با سودجویان در زمینه زمین‌خواری شد.

کد خبر 1038036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha