ثبت نام ۱۵۴ داوطلب دیگر برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز

امیری گفت: در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز ۱۵۴ نفر ثبت نام نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه 25 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر گفت: در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز 154 نفر ثبت نام نهایی شده اند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز افزود: از این 154 نفر 135 نفر مرد و 19 نفر زن هستند که و حضوری و از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن‌های موبایلی و نسخه رایانه‌ای ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: در شش روز گذشته 393 داوطلب ثبت نام کرده اند که 189 نفر حضوری و 204 نفر غیر حضوری ثبت نام کرده اند.

امیری با اشاره به سن داوطلبان بیان کرد: جوان‌ترین داوطلب 25 ساله و مسن‌ترین 66 ساله است و 29 داوطلب دارای تحصیلات دکتری، 161 داوطلب کارشناسی ارشد، 181 داوطلب کارشناسی، ۹ نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم و 9 داوطلب نیز تحصیلات حوزوی دارند.

خاطر نشان می شود، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفند ادامه دارد و انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1038045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha